Igelitové tašky s potiskem jako efektivní prostředek propagace Vaší společnosti

by on

Chcete se dostat do povědomí co největšího množství potenciálních zákazníků, ale zároveň máte omezený komunikační rozpočet, protože se nacházíte v začátcích svého podnikání? V takovém případě jsou igelitové tašky s potiskem efektivním způsobem propagace Vašich produktů. Z článku se dozvíte o jejich hlavních výhodách a také o osvědčeném způsobů, jak najít obchodního partnera ke spolupráci. 

 

Výhody igelitových tašek s potiskem

  • Nízkonákladová forma zviditelnění firmy
  • Efektivní propagace nejen v blízkosti sídla firmy
  • Praktický produkt, který lidé používají opakovaně
  • Tašky poskytují velkou plochu pro umístění loga
  • Možnosti využití v mnoha oblastech jednání se zákazníky i obchodními partnery 

 

O konečné podobě reklamní tašky si rozhodnete sami, ale pamatujte na to, že je Vaším cílem, aby ji zákazník použil opakovaně

Na konečnou podobu tašky má vliv materiál, ze kterého bude vyrobena, její velikost a typ uchopení. Čeká na Vás i volba konkrétního designové zpracování, kdy musíte rozhodnout o  barevném provedení podkladu a velikost i umístění loga.

 

Dodavatelé Vám na základě Vašich požadavků zpracují vizualizaci, abyste si dokázali lépe představit, jak bude výsledný produkt vypadat. Výrazně rychlejší způsob získání náhledů poskytují firmy, které mají na svých webových stránkách možnost vytvoření tašek online, kdy se vzhled reklamního předmětu mění v čase podle filtrů, jaké si nastavíte.

 

Rozhodující při volbě parametrů tašky by měl být také záměr použití. Jiný materiál zvolíte v případě, že prodáváte elektoniku a jiný v případě psacích potřeb či oblečení. Vždy záleží na obvyklé hmotnosti nabízených předmětů, a proto berte na vědomí, že igelitové tašky nebudou vhodné v každém případě. Vždy je tu možnost sáhnout i po papírových či látkových variantách.

 

Tip: Podívejte se, jak za poslední dobu rostly investice do reklamy u velkých firem.

 

Jak postupovat při hledání dodavatele reklamních předmětů

  1. Dodavatelé by měli být schopni v každém případě pružně reagovat na Vaše požadavky a připravit pro Vás návrh, který bude zohledňovat Vaše požadavky i rozpočet.

 

  1. V každém případě si před zadáním objednávky zjistěte konečnou cenu a dodací podmínky. Cena je přirozeně ukazatelem, který má na výběr podstatný vliv, ale neměli byste zapomínat ani na podmínky spolupráce. Zajímejte se, do kdy Vám bude vše doručeno a jestli je tato lhůta garantovaná. Zjistěte si, jak se doba doručení liší v případě dotisku a vytvoření nových motivů. 

 

  1. Zjistěte, jaký technologický postup daná firma uplatňuje. V ideálním případě si vyberte dodavatele, který nabízí více variant, protože jednotková cena se mnohdy odvíjí právě od postupu výroby a u jednotlivých technologických postupů může být stanoven i minimální počet kusů na objednávku. 

 

  1. Požádejte o nezávaznou kalkulaci předem a zjistěte, jestli se podmínky u stálých zákazníků mění. Dejte přednost dodavatelům, kteří nabízejí množstevní slevy. 

 

Nepodceňujte důležitost investic do reklamy a pořiďte i další reklamní předměty, které zajistí Vaší firmě viditelnost

Na žebříčku oblíbených reklamních předmětů se dlouhodobě drží psací potřeby, hrnky, kalendáře, klíčenky a trička. 

 

Kreativitě se v oblasti reklamy meze nekladou, a proto můžete sáhnout i po jiných předmětech, které budou lépe charakterizovat Váš byznys. 

 

Vždy se řiďte jednoduchými pravidly a vybírejte reklamní předměty, na které bude možné pohodlně umístit logo a najdou praktické využití u mužů i žen různých věkových kategorií. 

 

Nezapomeňte, že kvalita reklamy se neměří podle ceny, jakou za ní zaplatíte.

 

Jaké reklamní předměty byste si kromě tašek zvolili? Dali byste přednost těm, které jsou oblíbené mezi lidmi, nebo byste šli proti proudu a vymysleli něco vlastního?

Jan Berky

You may also like

Leave a Comment